Medico
Servis
Servis programu se omezuje především na vyřizování dotazů, ale protože v lékárně je třeba
udržovat na vysoké úrovni technické vybavení, jsou servisní podmínky důležitou součástí
dodávky programu. Naším cílem je spokojený klient, a proto máme i nadstandardní servis.
Naši klienti mohou využívat těchto služeb:
- bezplatná telefonická podpora od 7.30 do 18.00
- hotline se záznamovou službou od 18.00 do 7.30
- bezplatné vypracování a konzultace nabídky na technické vybavení a jeho optimalizace
cena/výkon
- v případě technické závady s nutností servisního zásahu na místě příjezd technika
do 3 hodin od ohlášení
- možnost využití pro servisní zásah času mimo běžnou pracovní dobu (odpoledne,
večerní hodiny, víkend) a to za běžnou hodinovou sazbu, tedy bez příplatku
- v případě technické závady neodstranitelné na místě zapůjčení odpovídajícího
zařízení po dobu opravy
- do 15 km od sídla firmy neúčtujeme cestovné, ostatní klienti hradí cestovné ve
výši 10,-Kč/km, maximální částka pro všechny klienty do vzdálenosti 200 km od sídla
firmy je 1700,- Kč, od 200 km 2500,- Kč
- pro vzdálenější klienty možnost zřízení dálkové správy přes internet, tato služba
je zpoplatněna běžnou hodinovou sazbou, bez cestovného. Umožňuje okamžité řešení problému
na kterémkoli místě v republice